Ερωτήσεις αναγνωστών και οι απαντήσεις μας.

 
NAME: antonis frangiskou
 
ΕΡΩΤΗΣΗ: Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αντιδράτε σε οτι εχει να κάνει με την μητέρα του Χριστού αειπάρθενο Μαρία. Απλά την επικαλούμαστε επειδή ήταν και αυτή ΑΝΘΡΩΠΟΣ σαν εμάς. Τι το κακό σε αυτό;;; Περιμένω απάντηση σας.
 
Με εκτίμηση
Αντώνης Μιχαήλ Φραγκίσκου
Καθηγητής Νεοελληνικής Φιλολογίας.
Μόναχο – Γερμανία.
 
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Αγαπητέ Αντώνη,
Και εγώ δεν μπορώ να καταλάβω ποια είναι η αντίδραση μας σε ότι αφορά την Μακαριοτέρα γυναίκα όλων των εποχών, Μαριάμ (Παρθένος Μαρία).
Αν εννοείς αντίδραση το σχετικό άρθρο μας Ειδωλολατρία !!! , τότε σφάλεις, διότι ποτέ η ΑΛΗΘΕΙΑ δεν λογίζεται ως αντίδραση.
 
Το εσφαλμένο πρόβλημα σου είναι αυτό που με έμφαση τονίζεις, ότι, "Απλά την επικαλούμαστε επειδή ήταν και αυτή ΑΝΘΡΩΠΟΣ σαν εμάς. Τι το κακό σε αυτό;;;".
 
Εδώ είναι το κακό αγαπητέ Αντώνη, ότι ήταν άνθρωπος και όχι Θεός. Αν πραγματικά θέλεις να ξέρεις ποιόν πρέπει να επικαλούμαστε, σου δίνω λίγα χωρία της Αγίας Γραφής:
"Επειδή δεν είναι διαφορά Ιουδαίου τε και Ελληνος· διότι ο αυτός Κύριος είναι πάντων, πλούσιος προς πάντας τους επικαλουμένους αυτόν· διότι Πας όστις επικαλεσθή το όνομα του Κυρίου θέλει σωθή" (Ρωμαίους:ι,12-13),
Επίσης:
"προς την εκκλησίαν του Θεού την ούσαν εν Κορίνθω, τους ηγιασμένους εν Χριστώ Ιησού, τους προσκεκλημένους αγίους, μετά πάντων των επικαλουμένων εν παντί τόπω το όνομα Ιησού Χριστού του Κυρίου ημών," (Α΄Κορινθίους:α΄2),
και πολλά άλλα εδάφια που μας αποδεικνύουν ότι μόνο τον ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ πρέπει να επικαλούμαστε για σωτηρία και βοήθεια. ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙ, ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.
 
Μετά απο αυτό, δεν νομίζω να ισχυρίζεσαι ακόμη ότι αντιδρούμε στο άκουσμα του ονόματος της ευλογημένης Μαριάμ.
 
Ευχαριστώ για την επικοινωνία.
 
Με αγάπη Χριστού
Γιώργος Οικονομίδης
sporeas.gr
 
Για περισσότερες Ερωτήσεις και Απαντήσεις
Δείτε την Κατηγορία μας:
 
ΡΩΤΑΤΕ καί ΑΠΑΝΤΑΜΕ
 
 
ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΕ ΦΙΛΟΥΣ ΣΑΣ

Από Γιώργος Οικονομίδης

Γεννημένος τό 1960, ο Γιώργος Οικονομίδης ασχολήθηκε με διάφορες εργασίες ώς πρός τό ζήν. Τό έτος 1988 ο Λόγος του Θεού, η Αγία Γραφή, μπήκε πλέον στην ζωή του και -συγκρίνοντας την Αγία Γραφή με την θρησκεία- του ετέθη στην ψυχή του τό μεγαλύτερο ερώτημα... "ΘΡΗΣΚΕΙΑ ή ΧΡΙΣΤΟΣ"; και έκτοτε, εφόσον επέλεξε τόν Χριστό, παρέδωσε την καρδιά του στόν Κύριο και Σωτήρα του Ιησού Χριστό, όπου και Τόν υπηρετεί από τότε με ποικίλους τρόπους, όπως: Αρθρογράφος σε εφημερίδες με δική του μόνιμη στήλη και, εκφωνητής επί τριετία σε Χριστιανικό Ραδιοφωνικό Πρόγραμμα του εξωτερικού (στην Ελληνική γλώσσα), όπου συνεχίζει επί σειρά ετών την διακονία του στό διαδίκτυο με την Χριστιανική Ιστοσελίδα του "sporeas.gr", καταναλώνοντας με αγάπη την ζωή και τόν χρόνο του στό έργο αυτό. Για 15 περίπου έτη εργαζόταν την επιχείρηση του στό εξωτερικό, όπου με την Χάρη και την βοήθεια του Θεού την ξεκίνησε από τό "μηδέν". Τό έργο του Θεού συνεχίζεται ανά τόν κόσμο και ο Γιώργος Οικονομίδης καταναλώνεται στό να συμβάλει στό οικοδόμημα αυτό ανάμεσα στους Έλληνες συμπατριώτες του και όχι μόνον, παρουσιάζοντας την αλήθεια του Ευαγγελίου ενάντια στό ιερατικό κατεστημένο που αρέσκεται στό καλλιεργημένο ψεύδος.

8 σχόλια στο “Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αντιδράτε σε ότι έχει να κάνει με την μητέρα του Χριστού αειπάρθενο Μαρία.”
  1. Αγαπητε Σαλταουρα….

    περι τις Αειπαρθενου.. οπως διαβαζω και στο aktinesblosgpot οπου σας εχω απαντησει…!

    Αλλα σας εχει απαντησεις και καποιος καλυτερο αναλυτης απο εμενα
    http://www.ipertisalithias.gr/index.php?cat=2&id=2&bg=18#article

    αλλα και…

    http://www.ipertisalithias.gr/index.php?cat=2&id=16&bg=18#article

    Ο Ψαλμός 69,8 ουσιαστικα ειναι η ταφόπλακα τις πλανης Αειρπαρθένου.
    είναι λογικό βέβαια οτι η 1600 (απο 4ο αιωνος) και μετα εκκλησια…

    Ψαλ. 68,9 ἀπηλλοτριωμένος ἐγενήθην τοῖς ἀδελφοῖς μου καὶ <>

    θα πρεπει να βρει ενα τόπο να αποφύγει αυτο το εδάφιο έτσι είπε διαφορες δικαιολογίες οτι ο Χριστός στο ψαλμο αναφερει μητρος του την αν Ιερεουσαλμ (γαλατες 4)

    Ποιος σας ειπε οτι η ο Χριστος θεωρουσε ως πνευματικη του μητερα την Ανω Ιερουσαλημ;
    λεε επισεις οτι οι Υιοι ΑΔΕΡΦΟΙ ειναι οι Ιουδαιοι…!

    Ο Ψαλμος εχει χωρισει τους αδερφους, με τους Υιους…..!!

    Ακομα και να παρουμε οτι ειναι οι Ιουδαιοι δηλαδη οι πνευματικοι αδερφοί
    αυτοι υπάγουν στους απολλητριωμενος αδερφους…. ενω ο ΧΡΙΣΤΟΣ ειναι ξεκαθαρος Στους Υιους τις Μητέρας μου, και η μητερα του ΔΕΝ ΗΤΑΝ Η ΑΝΩ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ… ο δικος μας πνευματικος ποθος και πνευματικη μητερα ειναι Η Ανω Ιερουσαλημ οχι του Χριστου.

    Επίσης επειδη δε πιστευω να ανεβασατε τα λεγομενα μου στο site σας..

    προσπαθήσατε να δικαιολογήσετε οτι στις παροιμιες 4:3 το αγαπώμενος
    κακως οι 70 το εγραψαν ετσι ο βαμβας λεει μονογενης αρα μιλα ο χριστος αρα ειναι μονογενης..!

    Καταρχην ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ….
    η λεξη Ichid στα εβραικα ειναι αγαπητος, μονογενης….
    εαν αναοιξετε το μασωροτικο στο zaxarias 12:10 θα δειτε οτι και εκει τον αγαπητον και οχι μονογενης… γιατι ειναι παραλογο να λεει μονογενης και να τελειωνει σε πρωτοτοκος το εδαφιο..!

    Κρ. 11,34 Καὶ ἦλθεν Ἰεφθάε εἰς Μασσηφὰ εἰς τὸν οἶκον αὐτοῦ, καὶ ἰδοὺ ἡ θυγάτηρ αὐτοῦ ἐξεπορεύετο εἰς ὑπάντησιν ἐν τυμπάνοις καὶ χοροῖς· καὶ αὕτη ἦν <>, οὐκ ἦν αὐτῷ ἕτερος υἱὸς ἢ θυγάτηρ.

    οι 70κοντα οταν ήθελα να γράψουν μονογενης εγραφαν μονογενης…

    ξέροντας οτι μιλαει ο Σολομώντας πολυ σωστα εγραψαν αγαπώμενος.
    εαν κοιτάξετε στο μασωροτικο η λεξι ichid ελληνικα yaxid στα εδαφια αμως 8:10
    zaxarias 12:10 κριταιες 11,34 και γενεσε 22.2
    ειναι διαφορετικες…στη κατάληξη οπου αλλαζει η ερμηνεια απο μονογενης σε αγαπητος.!

    Αλλα ας διαβάσουμε τι λεει στις παρομοιες..
    στη αρχη που μιλαει Σολομώντας 1:8

    Παρ. 1,8 ἄκουε, υἱέ, παιδείαν πατρός σου καὶ μὴ ἀπώσῃ θεσμοὺς μητρός σου·/// κρατηστε το στο μυαλο σας με το εδαφιο παροιμιες 4,3 Παρ. 4,3 υἱὸς γὰρ ἐγενόμην κἀγὼ πατρὶ ὑπήκοος καὶ ἀγαπώμενος ἐν προσώπῳ μητρός,

    Ο Σολομώντας νουθετει τους αλλους να ακουν τη παιδια και τις εντολες τον γονέων τους,,,, καθως και ο ιδιος ηταν υπακους στον Δαυιδ και αγαπητος στη μητερα του..

    Παρ. 4,9 ἵνα δῷ τῇ σῇ κεφαλῇ στέφανον χαρίτων, στεφάνῳ δὲ τρυφῆς ὑπερασπίσῃ σου.

    ουσιαστικα εδω τελειωνει και η παρερμηνεια οτι μιλα ο Χριστός…!

    αυτο το εδαφιο ειναι αυτο που δίδασκε η μητερα (η μαριαμ;;;;) στο Χριστό
    (βλεπε 4,4 που ειναι η προτροπη τις μητερας του.)

    Η Μαριαμ ειπε στον Ιησου να φυλατει τις εντολες τις στη καρδια του;; (4,4)
    να μην τις εγκαταλείψη αλλα να τις τηρει;; (4.5)
    και φτανουμε εδω…Παρ. 4,9 ἵνα δῷ τῇ σῇ κεφαλῇ στέφανον χαρίτων, στεφάνῳ δὲ τρυφῆς ὑπερασπίσῃ σου.

    και θα χαρήσει στο Χριστό οι εντολες τις Μαριαμ στεφανο χάριτος;;;

    πληροφοριακα… ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΟΝΟ ΑΓΚΑΘΙΝΟ ΣΤΕΦΑΝΟ ΦΟΡΕΣΕ …

    ποσο τραγικα καποιο ερμηνεουν τις γραφες ωστε να τις φέρουν στα μέτρα του δόγματος που πρεσβέυουν.

    Ωστόσο τα link που σας παρέπεμψα… ουσιαστικά ειναι
    Και το οριστικο τελος μιας ΠΛΑΝΗΣ περι Αειπαρθενου.!!

  2. ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ….

    ΣΤΟ ΓΑΜΟ ΤΙΣ ΚΑΝΑ…….. ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΟ ΚΡΑΣΙ…….

    ΠΡΩΤΑ ΣΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΠΗΓΑΝΕ…….

    ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ Η ΙΔΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΘΑΥΜΑΤΑ…

    ΕΙΠΕ ΠΑΝΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΠΕΙΤΕ ΤΟΥ (ΣΤΟΝ ΙΗΣΟΥ)

    << Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΘΑΥΜΑΤΩΝ ΤΙΣ ΜΑΡΙΑΣ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΟΥΤΕ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΣΤΗ ΓΗ… ΤΩΡΑ ΠΩΣ ΤΗΝ ΑΠΕΚΤΗΣΕ;;<<

  3. Σε απάντηση στο ΣΑΛΤΑΟΥΡΑΣ.

    Αγαπητε να σου απαντησω, καθως σου διαφευγει κατι πολυ σημαντικο…!

    Κοιτα ποια εδαφια ανεφερες…!!
    Β Θεσσ. 3:1 » Το λοιπόν, προσεύχεσθε, αδελφοί, περί ημών»
    ΓΙΑΤΙ ο Απόστολος Παύλος ζητά την ΜΕΣΙΤΕΙΑ των Χριστιανών ;;;

    Υπαρχει μια σημαντικη λεπτομερια.. ο Παυλος ΔΕΝ ΖΗΤΑΝ ΑΠΟΘΑΜΕΝΟΥΣ ΜΕΣΙΤΕΙΑ..
    Αλλα ζωντες επι της γης…. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΗΚΕ ΜΕΣΙΤΕΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΠΟΘΑΜΕΝΩ
    <>

    Οπως και αν μου πεις Αδερφε κανε μια προσευχη για μενα δεν ειμαι καλα και αυτο ειναι μεσιτεια… αλλα μεσιτεια ζωντος εγω ειμαι ζωντανος σε αυτο το κοσμο μαζι σου και παρακαλω το Θεο να σε βοηθησει.. εαν ομως φυγω παυω να ειμα μεσιτης γιατι εκει ειναι ο Χριστος…!

    Ο Παυλος δεν ζητησε μεσιτεια αποθαμενων αλλα ζωντανων ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ δεν ζητησε μεσιτεια ανθωπον που δεν ζουν στη γη…!

    ΤΟ αλλο εδαφιο που λες…

    Α Κορινθίους 7:16 « τι γαρ οίδας, γύναι, ει τον άνδρα σώσεις; ή τι οίδας, άνερ, ει την γυναίκα σώσεις;».
    Α Κορινθίους 9:22 «τοις πάσι γέγονα τα πάντα, ίνα πάντως τινάς σώσω».

    Ειναι λιγο ακυρο επιχειρημα γιατι αναφερεται στον ΓΑΜΟ σε μια Οικογεννεια

    και πως εαν ενας απο τους δυο σας ειναι απιστος…. ας μην τον χωρισει διοτι μπορει μεσα απο εσενα να πιστεψει και σωθει ο αλλος ειτε ο ανδρας τι γυναικα ειτε η γυναικα τον ανδρα… Διαβασε ολο το 7 κεφαλαιο..!

    Δεν μιλα για σωτηρια μετα θανατον αλλα να μην χωρισει το γαμο γιατι αν ο ανδρας ειναι απιστος και η γυναικα πιστη μπορει η γυναικα να το σωσει πιστευοντας και ο ανδρας η το αντιθετο..!

    ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΕΠΕΙΧΗΡΗΜΑ

    Η Γραφή ονομάζει τα πνεύματα των Αγίων στον ουρανό ( Ιερουσαλήμ επουρανίω) ΔΙΚΑΙΑ ΤΕΤΕΛΕΙΩΜΕΝΑ. Η Δέησή τους λοιπόν πολύ ισχύει διότι : «πολύ ισχύει δέησις δικαίου ενεργουμένη» Ιακώβου 5:16.

    Ο Ιακωβος λεει να εξομολογουμαστε ο ενας τον αλλον.. οι ζωντες στη γη διαβασε ολο το κεφαλαιο μη παιρνεις απομομωνομενα εδαφια…..!

    το εδαφιο 14 σου κανει ξεκαθαρο οτι μιλα για ζωντες
    Είναι κάποιος από σας άρρωστος; Να προσκαλέσει τους πρεσβυτέρους της εκκλησίας να προσευχηθούν γι’ αυτόν και να τον αλείψουν με λάδι,

    Πως μπορεις να εισαι αρρωστος στον ουρανο;;;

    το εδαφιο 16 που λες αναφερετε σε ζωντες επι τις γης…!

    Συνεχιζουμε…

    Η Θεοτόκος και όλοι οι Άγιοι με σχετική έννοια μεσιτεύουν και σώζουν.
    « πάντας τιμήσατε» Α Πέτρου 2:17 λέγει η Γραφή. Γιατί λοιπόν να μην Τιμούμε ιδίως την Θεοτόκο και του Αγίους αφού ΠΑΝΤΑΣ πρέπει να τιμούμε;

    Η Τιμηση ποια ειναι;;;;

    Η Απομιμηση τις ζωης τους οχι επικαλεσμος αυτον προς βοηθηεια τιμας καποιον οταν ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΠΡΑΞΕΙΣ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΟΣ…. <>

    ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ… ΝΑ μας δωσουν ουτε 2 ουτε 3 ουτε 15…
    αλλα 1 παρεδειγμα πως οι Αποστολοι η ο Χριστος η καποιος απο τη Π.Δ επικαλεστηκε αποθαμενω επι της γης για μεσιτεια….!

    Απο τον Αβρααμ εως τον Δαυιδ καποιος που να τους επικαλεστηκε;;;

    2 ανθρωποι που δε γευτηκαν Θανατο.. ο ΕΝΩΧ και ο ΗΛΙΑΣ που δε ενιωσαν σαρκικο θανατο……… επικαλεστηκε κανενας για βοηθεια θεραπαειας η κατι αλλο σε αυτους;;

    Ο ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΒΑΠΤΙΣΤΕΙΣ;;; αυτος λεει η γραφη ειχε Αγιο Πνευμα πριν καν γεννηθει… τον επικαλεστηκε κανενας μετα τον αποφελαισμο του;;;

    Ο Αγιος Στεφανος;;; οταν λιθοβολιστηκε τον επικαλεστηαν αργοτερα οι Μαθητες; η καποιος;;;

    Ο Παυλος λεει… ειμαι σε διλλημα απο τη μια θελω να φυγω απο αυτο το κοσμο γιατι θα παω στο Χριστο, και απο την αλλη θελω να ειμαι μαζι σας για να σας προτρεπω ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ.!

    Ο Παυλος ηξερε πολυ καλα οτι εαν φυγει ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ να ξανα ερθει…….. αλλιως δεν θα ηταν σε διλλημα…. και μαλιστα ο ΙΔΙΟΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΗΚΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ…!

    Ο ΠΑΥΛΟΣ Α ΠΕΤΡΟΥ 1 13…! ΛΕΕΙ θα φροντισω να σας υπενθιμισω τα οσας σας λεω ακομα και οταν θα φυγω απο αυτο το σωμα…..

    ΕΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΟΙ ΑΠΟΘΑΜΕΝΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΕΔΩ Η ΝΑ ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΑΣΤΕ ΑΥΤΟΥΣ … Ο ΠΕΤΡΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΛΕΓΕ ΑΡΓΟΤΕΡΑ…

    Β ΠΕΤΡΟΥ 3-1 με ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ σας υπενθιμιζω τα οσας σας εχω αναφερει εως τωρα…..!!

    Ηξερε ΚΑΙ Ο ΠΕΤΡΟΣ εαν φυγει απο αυτο το σωμα δε μπορει να ξανα ερθει…!

    Βλεπουμε την Ιστορια του Πλουσιου Λαζαρου… που λεει να στηλει το φτωχο λαζαρο να προειδοποιοιηση τους συγγενης του φτωχου…

    τι απαντα ο Αβρααμ;;;

    <> δε θα τον πιστεψουν…

    ο μονος τροπο να κατεβει καποιος αποθαμενων εν ζωη κατω στη γη.. ειναι η ΑΝΑΣΤΑΣΗ…..!!

    Η ΓΡΑΦΗ… <>
    Αλλα τη πιο ευλογημενη γυναικα επι τις Γης..!

    το ΠΑΝ-ΑΓΙΑ οι ανθρωποι το εφεραν…!

    ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΟΥΤΕ ΣΤΗ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΣΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ ΜΕ ΔΙΩΓΜΟΥΣ…… ΔΕΝ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΗΚΕ ΚΑΝΕΝΑΝ…. ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ <>

    ΥΓ…! Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣ;;;

    Ενας ειναι μεσιτης μεταξυ Θεου και Ανθρωπου ο Ανθρωπος Ιησους Χριστος..!

    Αλλα ο ανθρωπος Ιησους Χριστος ειναι και Θεος…!

    Το 2ο προσωπο τις Θεοτητας μεσιτευει στο 1ο Προσωπο αλλα εχουν και οι δυο τη Θεοτητα…!

    Εσυ τι κανεις;; βαζεις μεταξυ εσενα και τον ΘΕΟ(ΧΡΙΣΤΟ) αλλον μεσιτη;;;

    Πρεπει να ανοιξουμε τη καρδια μας τα ματια μας τα αυτια ας να διαβασουμε τι λεει ο λογος του Θεου <>

  4. Ο θεός είναι ο πατέρας μας και η παναγία και οι αγιοι τα αδέλφια μας. Σε μια οικογενεια που είναι το κακό να έχουν αγάπη μεταξυ τους τα αδελφια και να μεσολαβει το ενα για το αλλο στους γονεις τους; Ετσι θα ηθελα να το βλεπω, ανθρωπινα και αγαπητικά. Δυστυχως όμως στην ορθοδοξη εκκλησία εχει εισχωρησει η αγιολατρία με την τυπική προσκυνηση των εικόνων και οι αγιοι μοιαζουν σαν να είναι σταρς που περπατανε στο κόκκινο χαλί…..

  5. Λουκάς 1:26-34: «Εν δε τω μηνί τω έκτω απεστάλη ο άγγελος Γαβριήλ υπό του Θεού εις πόλιν της Γαλιλαίας, ή όνομα Ναζαρέτ, προς παρθένον ΜΕΜΝΗΣΤΕΥΜΕΝΗΝ ανδρί, ω όνομα Ιωσήφ, εξ οίκου Δαυϊδ, και το όνομα της παρθένου Μαριάμ. και εισελθών ο άγγελος προς αυτήν είπε χαίρε, κεχαριτωμένη ο Κύριος μετά σου, ευλογημένη συ εν γυναιξίν. η δε ιδούσα διεταράχθη επί τω λόγω αυτού, και διελογίζετο ποταπός είη ο ασπασμός ούτος. και είπεν ο άγγελος αυτη μη φοβού, Μαριάμ, εύρες γαρ χάριν παρά τω Θεω. και ΙΔΟΥ ΣΥΛΛΗΨΗ ΕΝ ΓΑΣΤΡΙ ΚΑΙ ΤΕΞΗ ΥΙΟΝ, και καλέσεις το όνομα αυτού Ιησούν. ούτος έσται μέγας και υιος υψίστου κληθήσεται, και δώσει αυτω Κύριος ο Θεός τον θρόνον Δαυϊδ του πατρός αυτού, και βασιλεύσει επί τον οίκον Ιακώβ εις τους αιώνας, και της βασιλείας αυτού ουκ έσται τέλος. είπε δε Μαριάμ προς τον άγγελον, ΠΩΣ ΕΣΤΑΙ ΜΟΙ ΤΟΥΤΟ, ΕΠΕΙ ΑΝΔΡΑ ΟΥ ΓΙΝΩΣΚΩ;»

    Ο Αγγελος Γαβριήλ επισκέπτεται την ΜΕΜΝΗΣΤΕΥΜΕΝΗΝ Παρθένο και της λέγει ότι “ΙΔΟΥ ΣΥΛΛΗΨΗ ΕΝ ΓΑΣΤΡΙ ΚΑΙ ΤΕΞΗ ΥΙΟΝ” . Τί πιο ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ μια ΜΕΜΝΗΣΤΕΥΜΕΝΗ να αποκτήσει στο ΜΕΛΛΟΝ (ΣΥΛΛΗΨΗ / ΤΕΞΗ – μέλλοντες) Υιό ! Σωστά ; Σωστά, άλλα όχι για την ΑΕΙΠΑΡΘΕΝΟ ! Τί απαντά η Παναγία μητέρα του Ιησού ;;; Η Αειπάρθενος απαντά με την εξής ΠΑΡΑΔΟΞΟΤΑΤΗ για ΜΕΜΝΗΣΤΕΥΜΕΝΗ ερώτηση : “ΠΩΣ ΕΣΤΑΙ ΜΟΙ ΤΟΥΤΟ, ΕΠΕΙ ΑΝΔΡΑ ΟΥ ΓΙΝΩΣΚΩ;” !!! Ο Άγγελος ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΑΚΟΜΗ ότι άνευ ανδρός θα έμενε έγκυος! ΠΑΡΑΔΟΞΟ ΕΡΩΤΗΜΑ που αφήνει παγερά αδιάφορους τους αιρετικούς !!! Η Αειπάρθενος δεν ρωτάει απλώς “ΠΩΣ ΕΣΤΑΙ ΜΟΙ ΤΟΥΤΟ” σαν να μην είχε σεξουαλική διαπαιδαγώγηση,ΑΛΛΑ ρωτά ” ΠΩΣ ΕΣΤΑΙ ΜΟΙ ΤΟΥΤΟ, ΕΠΕΙ ΑΝΔΡΑ ΟΥ ΓΙΝΩΣΚΩ;” ! Λες και ο Άγγελος της είπε ότι χωρίς σχέση με άνδρα θα έτικτε. Αυτό της το είπε ΜΕΤΑ όχι πριν ! Αν επρόκειτο λοιπόν η Παναγία να έχει σαρκικές σχέσεις με τον Ιωσήφ στο μέλλον, δεν θα είχε θέσει αυτό το ερώτημα ! Το ερώτημα της Θεοτόκου έχει αυτό το νόημα : Αφού δεν έχω σχέση σαρκική με άνδρα , ούτε στο μέλλον προκειται να έχω, ΠΩΣ θα μείνω έγκυος;;; Αφού ΜΟΝΙΜΗ κατάσταση που με χαρακτηρίζει είναι η αποχή από σαρκική σχέση ΠΩΣ θα μείνω έγκυος;;; – “ΑΝΔΡΑ ΟΥ ΓΙΝΩΣΚΩ”= μονίμως δεν σχετίζομαι με άνδρα. Η Θεοτόκος εμνηστεύθη τον Ιωσήφ για λόγους προστασίας και όχι για να έχει σαρκική μίξη με αυτόν- ” ΠΩΣ ΕΣΤΑΙ ΜΟΙ ΤΟΥΤΟ, ΕΠΕΙ ΑΝΔΡΑ ΟΥ ΓΙΝΩΣΚΩ;” Ο Πάνσοφος Θεός οικονόμησε έτσι τα πράγματα ώστε να μνηστευθεί η Παρθένος προκειμένου να μην λιθοβοληθεί όταν θα έμενε έγκυος ασπόρως.

  6. Β Θεσσ. 3:1 ” Το λοιπόν, προσεύχεσθε, αδελφοί, περί ημών”
    ΓΙΑΤΙ ο Απόστολος Παύλος ζητά την ΜΕΣΙΤΕΙΑ των Χριστιανών ;;;

    Αφου σύμφωνα με την «λογική» των κακοδόξων, η Γραφή λέγει ότι «εις γαρ Θεός, εις και μεσίτης Θεού και ανθρώπων, άνθρωπος Χριστός Ιησούς» Α Τιμόθεον 2:5 ο Παύλος δεν θα έπρεπε να αποτανθεί σε άλλους μεσίτες !

    Α Κορινθίους 7:16 « τι γαρ οίδας, γύναι, ει τον άνδρα σώσεις; ή τι οίδας, άνερ, ει την γυναίκα σώσεις;».
    Α Κορινθίους 9:22 «τοις πάσι γέγονα τα πάντα, ίνα πάντως τινάς σώσω».

    ΓΙΑΤΙ ο Απόστολος Παύλος λέγει ότι μπορει ο Άνδρας να ΣΩΣΕΙ την Γυναίκα του και το αντίστροφο;;; ΓΙΑΤΙ ο Απόστολος Παύλος λέγει ότι προσπαθεί να ΣΩΣΕΙ όσους μπορεί ;;;

    Σύμφωνα με την «λογική» των κακοδόξων, αφού η Γραφή λέγει ότι « ουκ έστιν εν άλλω ουδενί η σωτηρία· ουδέ γαρ όνομά εστιν έτερον υπό τον ουρανόν το δεδομένον εν ανθρώποις εν ω δεί σωθήναι ημάς» Πράξεις 4:12, θα πρέπει να μην στρεφόμεθα σε άλλους σωτήρες πλην του ΕΝΟΣ (Ιησούς Χριστός)!

    Ο Απ. Παύλος είναι ΣΧΕΤΙΚΟΣ Σωτήρας και όχι ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΣΩΤΗΡΑΣ. Ο Άνδρας σώζει την Γυναίκα του ως σχετικός σωτήρας και το αντίστροφο η Γυναίκα με σχετική έννοια σώζει τον Άνδρα.

    Ο Απ. Παύλος ζητά την σχετική Μεσιτεία των Χριστιανών. ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΜΕΣΙΤΗΣ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ.

    Εβραίους 12:22-23 «αλλά προσεληλύθατε Σιών όρει και πόλει Θεού ζώντος, Ιερουσαλήμ επουρανίω, και μυριάσιν αγγέλων, πανηγύρει και εκκλησία πρωτοτόκων εν ουρανοίς απογεγραμμένων, και κριτή Θεω πάντων, και πνεύμασι δικαίων τετελειωμένων».

    Η Γραφή ονομάζει τα πνεύματα των Αγίων στον ουρανό ( Ιερουσαλήμ επουρανίω) ΔΙΚΑΙΑ ΤΕΤΕΛΕΙΩΜΕΝΑ. Η Δέησή τους λοιπόν πολύ ισχύει διότι : «πολύ ισχύει δέησις δικαίου ενεργουμένη» Ιακώβου 5:16.

    Ματθαίος 23:9 « και πατέρα μη καλέσητε υμών επί της γης, εις γαρ εστιν ο πατήρ υμών, ο εν τοις ουρανοίς.»
    Α Ιωάννου 2:13,14 « γράφω υμίν, πατέρες, ότι εγνώκατε τον απ’ αρχής» , « έγραψα υμίν, πατέρες, ότι εγνώκατε τον απ’ αρχής».

    Ο Ιωάννης κάνει καλά που ονομάζει επί γης ΠΑΤΕΡΕΣ;;;
    Ασφαλώς και κάνει καλά γιατί τους ονομάζει με σχετική και όχι απόλυτη έννοια !

    Η Θεοτόκος και όλοι οι Άγιοι με σχετική έννοια μεσιτεύουν και σώζουν.
    « πάντας τιμήσατε» Α Πέτρου 2:17 λέγει η Γραφή. Γιατί λοιπόν να μην Τιμούμε ιδίως την Θεοτόκο και του Αγίους αφού ΠΑΝΤΑΣ πρέπει να τιμούμε;

    Οι κεκοιμημένοι Άγιοι είναι ζωντανοί (ως αθάνατες ψυχές ) και άρα υπαρκτά Πρόσωπα όχι ανύπαρκτα : «ουκ ανέγνωτε εν τη βίβλω Μωϋσέως, επί του βάτου Πως είπεν αυτω ο Θεός λέγων, εγώ ο Θεός Αβραάμ και ο Θεός Ισαάκ και ο Θεός Ιακώβ; ουκ έστιν ο Θεός νεκρών, αλλά ζώντων·» Μάρκος 12:26-27. Δεν θα πρέπει λοιπόν να τιμούμε τους Αγίους στους οποίους περιλαμβάνεται και η Θεοτόκος;
    Λουκάς 1:48 « ιδού γαρ από του νυν μακαριούσι με πάσαι αι γενεαί» !!!

    Οι αιρετικοί Προτεστάντες όμως, όχι μόνο δεν μακαρίζουν την Αειπάρθενο, αλλά με με βαθιά άγνοια της Γραφής ερωτούν : «Άγιος ο Θεός, Παναγία η Μαρία;;;»!

    Απαντούμε στο ανόητο ερώτημα :

    Η Ορθόδοξη Καθολική Εκκλησία ονομάζει την Θεοτόκο ΠΑΝΑΓΙΑ σε σχέση με τους Αγίους Αγγέλους και τους Αγίους Ανθρώπους, ΟΧΙ σε σχέση με τον Θεό. Η Θεοτόκος που γέννησε τον ΚΥΡΙΟ είναι το περισσσότερο Άγιο πρόσωπο από τους άλλους Αγίους, ανθρώπους και Αγγέλους.

    Ο Θεός όχι μόνο την ΑΓΙΟΤΗΤΑ, αλλά ΟΛΑ ΤΑ ΑΓΑΘΑ ΙΔΙΩΜΑΤΑ έχει σε ΑΠΟΛΥΤΟ ΒΑΘΜΟ. Οι Άγγελοι και οι Άνθρωποι σε σχετικό βαθμό.

    Υποκριτές Αιρετικοί Προτεστάντες ρωτάτε : «Άγιος ο Θεός, Παναγία η Μαρία;;;»
    Ρωτάμε ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ: ΑΓΑΘΟΣ ο Θεός ΑΓΑΘΟΤΑΤΟΣ ο Θεόφιλος;;;
    «ουδείς αγαθός ει μη εις ο Θεός» Λουκάς 18:19.
    «έδοξε καμοί, παρηκολουθηκότι άνωθεν πάσιν ακριβώς, καθεξής σοι γράψαι, κράτιστε Θεόφιλε» Λουκάς 1:3.
    Ο ευαγγελιστής Λουκάς που κατέγραψε τα λόγια του Ιησού «ουδείς αγαθός ει μη εις ο Θεός», ονομάζει τον Θεόφιλο ΚΡΑΤΙΣΤΟ δηλαδή ΑΓΑΘΟΤΑΤΟ. Το επίθετο ΑΓΑΘΟΣ στον υπερθετικό βαθμό είναι ΚΡΑΤΙΣΤΟΣ=σε υπερθετικό βαθμό Αγαθός- ΑΓΑΘΟΤΑΤΟΣ.

    Όλα τα επίθετα έχουν θετικό-συγκριτικό-υπερθετικό βαθμό.
    Αγαθός-Κρείττων-Κράτιστος

  7. Φίλε, κατ’ αρχήν δέν υπάρχει ανάγκη μεσιτείας για να πλησιάσουμε τόν Ιησού Χριστό αλλά μπορούμε απ’ ευθείας να πάμε σ’ Αυτόν:
    “Ελάτε σ’ Εμένα όλοι οι κουρασμένοι και οι φορτωμένοι…” [Ματθαίος: ια 28].

    Επίσης, μέγα σφάλμα ο ισχυρισμός σου, ότι, μπορεί η Παναγία με την μεσιτεία της κάνει την ΚΡΙΣΗ περισσότερο επιεική, η κρίση είναι κρίση και δέν υπάρχει επιείκεια στόν αμαρτωλό.

    Τέλος, και πάλι σφάλεις (εκτός εάν δέν γνωρίζεις) λέγοντας ότι δέν ζητάτε σωτηρία από τήν Παναγία, διότι η ιστορική αλήθεια άλλα μάς λέει, δηλαδή:

    “Θεοτόκε, σύ γάρ εί ή σωτηρία τού γένους των Χριστιανών ” (ΜΕΓΑ ΟΡΟΛΟΓΙΟΝ)

    ‘Εκαστος όπου σώζεται, εκεί δικαίως καί προστρέχει, και ποία άλλη τοιαύτη καταφυγή, ώς σύ Θεοτόκε, σκέπουσα τάς ψυχάς ημών; (ΜΕΓΑ ΟΡΟΛΟΓΙΟΝ)

    καί πολλά άλλα ευτράπελα διαβάζουμε στό ΜΕΓΑ ΟΡΟΛΟΓΙΟΝ της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Άστοχη λοιπόν η άποψη περί τής μή επίκλησης στην Παναγία για σωτηρία.

    Εάν ο Ιησούς Χριστός μπορεί και σώζει, μπορεί καί ακούει προσευχές, μπορεί καί μεσιτεύει, τότε δέν χρειάζονται άλλοι στό έργο Του,… εκτός και άν νομίζουμε ότι δέν δύναται ο Κύριος να κάνει κάτι από τά παραπάνω.

    Ποιός όμως θά πίστευε κάτι τέτοιο, εκτός από κάποιους πού αναζητούν ξένους επίδοξους σωτήρες;

    Γιώργος Οικονομίδης.

  8. ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΕΘΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΧΕΣΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΜΑΣ. ΜΑΝΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΣΙΤΡΙΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΙΟ ΤΗΣ ΩΣΤΕ Η ΚΡΙΣΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΕΠΙΗΚΗΣ .ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΖΗΤΑΜΕ ΣΩΤΗΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ…ΜΑΝΟΣ

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.